MykonosIL

דירות מומלצות במיקונוס – לינה זולה במיקונוס

דירות מומלצות במיקונוס - לינה זולה במיקונוס

דירות ומלונות דירה מומלצים על האי מיקונוס 2024

יש אנשים שאוהבים את המרחב שדירה יכולה לתת להם, חדרי מלון יכולים להיות קטנים ובוא נהיה אמיתים מה שנקרא החדרים בבית המלון הם כפי שהמילה אומרת "חדרים" אין בהם מטבח, או כל מיני דברים נוספים שיכולים להיות אך ורק בדירה, חוץ מזה יש אנשים שלא אוהבים את הרעיון של אכילה במסעדות או במסעדת בית המלון בגלל שהם אולי מעדיפים אוכל משלהם או הם רגישים לאיזה מוצר באופן מסוכן, לכן בשביל שלא יצא מצב בו אתם לא תוכלו להנות מהחופשה בגלל הגבלות כאלה או אחרות תוכלו לקחת דירה שעלולה להיות לפעמים אפילו זולה יותר מבית המלון הממוצע שלכם, הנה כמה מהדירות המומלצות ביותר בכל האי מיקונוס!

דירות ומלונות דירה מומלצים על האי מיקונוס – Casa Anna Suites

מלון הדירות Casa Anna Suites אחד מבתי המלון היפים והטובים ביותר באזור, תיירים רבים ישראלים ומהעולם כולו אהבו את בית המלון בפה אחד, יש בריכת שחיה, בר, גן, ודירות עם נוף אל הגן הבריכה, ואפילו אל הים, חוץ מזה תוכלו למצוא כאן צוות מעולה ומקצועי שמארח אורחים מכל העולם, זה הוא מקום שישראלים רבים אוהבים לבקר וללון בו, וממוקם במרחק הליכה של כמה מאות מטרים ספורים מחוף הים הקרוב, חוף טורלוס (Tourlos Beach) וממקומות ואטרקציות נוספות כמו מסעדות, בתי קפה, ברים, וחנויות. ואם תרצו לטייל בקרבת מקום מומלץ ללכת לונציה הקטנה, טחנות הרוח של מיקונוס, הנמל הישן והחדש שכולם נמצאים במרחק הליכה ממלון הדירות הנפלא הזה!

למחיר המלון בבוקינג

דירות ומלונות דירה מומלצים על האי מיקונוס – Sahas Suites

עם עיצוב מודרני המשלב את הסגנון הקיקלדי, היווני, והאירופאי יחדיו ביחד בתוך דירה אחת, בית מלון הדירות הזה נמצא לא הרחק מעיר הבירה, חורה במרחק של 10 דקות הליכה, בנוסף לכך בית מלון הדירות מציע טרסה גדולה, גן יפיפה שבו תוכלו להנות מהנוף המרהיב ועוצר הנשימה של הים האגאי, חוץ מזה המקום הזה הוא מקום נהדר עבור אלה שמעוניינים בחיי הלילה של מיקונוס במועדונים והברים בגלל שהם נמצאים בהישג יד ונגישים מאוד, חוץ מזה תוכלו גם למצוא כאן שירות הסעות של הבעלים של המקום אל שדה התעופה מבית המלון. יש כאן חדרים ענקים ומסיביים במלוא מובן המילה עם חניה פרטית ותפוארה יוצאת מן הכלל וצוות שזוכה להרבה פירגונים מצד מבקרים ואורחים שביקרו ושינו בדירות.

למחיר המלון בבוקינג

דירות ומלונות דירה מומלצים על האי מיקונוס – Senses Luxury Villas & Suites

מלון דירות ארבעה כוכבים, כפי שהשם אומר מדובר במקום יוקרתי והמקום לא מאכזב אפילו טיפה! בית המלון הוא במיקום מעולה ליד אחד החופים הידועים והמפורסמים ביותר במיקונוס, חוף אליה (Elia) עם נוף מדהים אל הים והסביבה ההררית שמסביב כל יחידת אירוח מעוצבת עם חדרים גדולים, רחבים ומעוצבים בסגנון מודרני, קיקלדי-מסורתי וכל יחידת דיור מצויד במטבחון או במטבח מלא של תנור כיריים ומקרר, יש כאן חניה פרטית בחינם עבור אורחי המלון, יתר על כך יש כאן בר ויחידות דיור המותאמות למשפחות וקבוצות גדולה עד שבעה אנשים! וארחות בוקר קונטיננטלית טובה מאוד שלא פחות איכותית וטעימה מבתי מלון של חמישה כוכבים!

למחיר המלון בבוקינג

דירות ומלונות דירה מומלצים על האי מיקונוס – Sea Side Studios & Houses

אחד ממלונות הדירות המומלצים ביותר בכל האי מיקונוס, חוץ מקרבה אל הים יש לו גם נוף מעולה אל הים האגאי של מפרץ קאלו ליבאדי (Kalo Livadi), המלון מציע דירות סטודיו ווילות מרוחבות גדולות ומעוצבות בעיצוב קיקלדי אלגנטי, יש כאן חניה פרטית עבור אורחי בית המלון ללא תשלום, וכל יחיד דיור כוללת בתוך הדירה ציוד מטבח כמו מיקרוגל וציוד שיש בכל מטבח, ואפילו מרפשות אל הנוף עוצר הנשימה של הים ושל הכפר אנו מרה שנמצא במרחק של פחות מק"מ ממלון הדירות האיכותי הזה, וכמבון שאסור ואי אפשר לשכוח את הצוות האיכותי של מלון הדירות המצויין הזה, הצוות הוא לארק מקצועי, הוא גם נחמד, אדיב ונדיב ונותן את השירות הטוב ביותר שאפשר לכל אורח ואורח שמתארח אצלם בבית המלון הדירות.

למחיר המלון בבוקינג

דירות ומלונות דירה מומלצים על האי מיקונוס – Esperides

מקום פופולרי מאוד בין התיירים הישראלים במיוחד ותיירים מכל העולם כולו, יחידות דיור מעולות, מפוארות, ואיכותיות, יחידות הדיור נמצאות בדרום האי מיקונוס ונמצא במרחק הליכה קצר מחופי הים הפופולרים, החופים פסארו (Psarou) ופאראגקה (Paragka) במרחק של פחות או יותר 150 מטרים בלבד! כל יחידת דיור נבנתה עם תשומת לב לכל פרט ופרט בעיצוב וסגנון יחידת הדיור, יחידת הדיור מתאימה לשני אורחים אך יש להם גם יחידות דיור עבור משפחות, בנוסף לכך יש כאן בר, בריכה ונוף מדהים מיחידות הדיור ולפי אורחים שהתארחו כאן יש בית קפה קטן ומגניב ליד יחידות הדיור, ויחידות הדיור נמצאות באזור שקט למרות הקרבה שלהם אל חוף הים.

למחיר המלון בבוקינג

דירות ומלונות דירה מומלצים על האי מיקונוס – Chill Out Studio

מקום שאפשר לתאר אותו רק עם מילה אחת והיא "וואו" נתחיל עם הדירות עצמם הנמצאות בעיר חורה, חדר לזוג עם חדר שינה בסגנון קיקלדי יפיפה אך גדול במיוחד, חדרי אמבטיה ורחצה מודרנים אך לא מאבדים את הנגיעה הקיקלדית בתוכם, חוץ מזה יש כאן מסעדה, המגישה ארוחת בוקר בתשלום מעולה, שירות חדרים, בריכת שחיה ואף אפילו שירות הסעות אל שדה התעופה, חוץ מכל הדברים הטובים הללו יש כאן נוף מדהים אל הים האגאי, בריכת שחיה עם אותו נוף אל הים, בר, טרסה, ואפילו חניה פרטית עבור אורחי יחידות הדיור בחינם! המחיר כאן הוא די סביר והוא מקום מושלם עבור כמה לילות, ונמצא במרחק של קצת יותר מק"מ משדה התעופה, ונמצא קרוב אל כל האטרקציות האחרות בעיר חורה.

למחיר המלון בבוקינג